hemma efter en lååång dag.

jag hatar fredag. Det är sjukt och sluta 15:40.
Men nu är jag äntligen hemma. Kemi provet gick faktiskt ganska bra, hoppas på ett vg men ser mörkt ut om jag ska vara ärlig. Efter skolan så åkte jag och mamma till maxi och handlade lite tills ikväll. Vi ska äta lite kyckling, potatis, kladdkaka osv. Och sen dricka massor med cola såklart. Moa sitter och stressar mig nu igen, mitt hjärta klarar fan inte av mer!!!!!!! Måste leta fram ett par mysiga mjukiskläder också. Får bli mjukis och osminkad idag.
Hinner tyvär inte göra så mycket med min blogg idag heller. Ska vara hos sara om 1h och jag måste duscha.
Kommer nog ta med systemkameran idag, hmmh..så lite bilder kommer in inatt eller imorgon.

skabb,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0