I skolan och muppar mig

Idag har det vart en lugn dag. Har vart på universitetet hela dagen på något skit. Men det funkade, man kunde typ vinna biobiljetter?!. Fast imorgon ska vi göra en "undersökning" och då får man två biobiljetter gratis, någon som ska med på bio??. Snart ska vi ha elevensval, men det håller typ på i en kvart sen slutar jag för idag, härlig. Efter skolan ska Sandra med mig ett tag och sen hade hon tänkt dissa mig för sin pojkvän, dålig stil! Men jag ska ut och springa med Moa så jag klarar mig allt. Fast får se om hon ska me, men jag tvingar henne. Nu fick Tomas damp på Anton, hahahh. Och nu jävlar smäller det! Hahah, nu dör jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0