måndag 16:41

kom hem för ett tag sen från skolan. Trött och sliten känner jag mig.
Snart kommer pappa hem och då hämtar vi upp sara och sen vidare till mamma för att plugga. Kanske ta en promenad i höstvädret eller något. Ska försöka få tag på moa också om hon ska vara med. you never know..
Måste ner och packa klart det sista innan pappa kommer hem från jobbet. Sen måste jag funderar ut något han ska köpa med från kina till mig. En parfym kanske?
Är så jävla sugen på att gå ut och springa, får ta och göra det ikväll tror jag.

IDA! vi måste höras om promenaden snart!

det lät för himla dåligt när hela klassen skulle spela gitarr!


VAD SKA MAN SÄGA!?    TALANG!

Kommentarer
Postat av: ida

JAAA de måste vi. SNARAST !!!!

vi får smsa om när vi kan! <3 pusssss

2010-10-13 @ 12:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0