MASSA BILDER;

nu har jag gjort om min blogg lite hit och dit för dom som nu sätt det. Men..det slutade med att jag tog tillbaka min gamla design, får ta och funderar ut en bättre. Det luktar tacos och äppelpaj här hemma hos pappa, underbart.
Ska ta och äta lite med familjen sen ut och gå med sara. Gud, hon flyttar snart. Kommer sakna henne enormt. Plus att moa flyttar snart från hällabrottet med, hur ska jag klara mig?
MOPPE, JA TACK!
Jag sitter och fundera på ifall jag ska ut och springa lite, men det börjar bli minus grader så får allt bli att gå ut och springa imorgon efter skolan.


För någon vecka sen då det va enormt kallt ute!


DET KALLAS TJOCKIS DAG OCH FILM I SKOLAN!

ja jag vet! freeway cola äcklig

TJEJDAG!


SKOLAN!



JAG OCH SARA VA SÅ GRYMMA SÅ VI ÅKTE TILL HALSBERG OCH KÖPTE
EN MUNK SEN ÅKTE VI HEM!



STUBB MED MOA,ADDE & RICKARD!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0