Ser ut som en härligt kväll!

just nu sitter jag och kollar loranga, masarin och dartanjang. Det är ett barnprogram liam bara älskar och såklart så måste han se det. Men grejen är den att det bara finns 1 avsnitt av det. Och nu tror ja jag har sätt det programet över 20 gånger och jag skojjar inte. Men liam fattar inte att det är samma program tror jag. Så fort man sätter på loranga, masarin och dartanjang så blir han tyst och bara sitter helt stilla och kollar. Ett bra sätt att underhålla en unge på! Jag kollar såklart inte på programet utan jag sitter och pluggar spanska. Det är ju jätte mycket med på provet och jag kan..hälften? Duktigt michaela, det är prov imorgon. Men det ska nog gå bra.
Ska fortsätta mitt pluggande nu en stund till sen ut och promenera lite och sen träna. Ikväll blir det att kolla robinson, någon mer som ska se det?



Kommentarer
Postat av: mari

KLART!!!!!!!!!! :d

2010-10-07 @ 20:00:58
URL: http://marilapintaival.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0