skulle det inte snöa idag?

slutade halv 3 idag. Alltid lika kul med elevensval om man säger så. Höll på att dö idag av hunger.
Han inte äta frukost imorse heller, va tvungen att stressa till bussen. Men som tur va det tacos i skolan idag.
Efter skolan cyklade jag hem till moa för att ge henne lite saker från skolan och fika. Satt och pratade ett tag innan jag åkte hem. Nu sitter jag här med kemi papprerna en bit bort. Orkar verkligen inte ta mig tid att plugga, men det är ett måste. Kanske ska läsa igenom musik häftet också, lr nej just, det glömde jag i skolan, SMART!
I helgen blir det nog bio och lite annat. Ikväll taggar vi kungar av tylösand också, yeah.


haha, söt lundströms moppe blev



Kommentarer
Postat av: Lundström

Min OST-Ulf ( den heter så! )

Är alltid söt ;)

2010-10-20 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0