trött människa

jag är väldigt dålig på att uppdatera enligt mig själv faktiskt.(ska bli bättre)
Kvällen vart lyckad tillslut i alla fall. Fast väldig kall om jag får säga det. Letade lite katter med jesper o rasmus, gick inge bra om vi säger så. Träffade på oliver, chala, blaxmo, fredrik, viktor, josefine osv.dagens bulle gick i alla fall till mig:
vad är en milf?
"öhm,,eh..alltså jag spelar faktiskt inte wow så jag kan inte såna dära ord"
alla andra: hahahahahha, skojjaru? xd
"vah, ne?, lr vadå"

Så kan det gå, men men. Nu är jag i alla fall hemma och tänkte sätta på en film och sen mysa lite i min ensamhet.
Min mobil är helt cp, så ifall jag inte svarat på sms lr så ikväll så vet ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0