ÄPPELPAJ ÅT HELA HÖGEN!

ja, ni läste rätt!
åt precis äppelpaj som mamma bakat, med vaniljsås såklart. Godare kan det nästan inte bli.
Gick ifrån bones för ett tag sen, hade redan missat 10minuter så ingen idé att kolla. Kan lika gärna sitta här och ha det bra. Känner mig mycket bättre nu. Har inte haft nån feber eller något men eftersom jag bara ätit antibiotika i 1dag så skulle jag vara hemma imorgon med för "säkerhets skull". så på fredag blir det skola.
Funderar på att tanka ner en film och bara ta det lugnt, kanske packa upp resväskan också.

Ifall jag ska färga håret så får det bli imorgon, men det visar sig.
TIPS OM VILKEN FÄRG?



do you remember?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0