GÖR EN EGEN DESIGN!

fick precis syn på att nån har tagit min bakgrund till bloggen och gjort precis likadant på sin blogg. Jag är helt säker på att dom tagit MIN för jag gjorde den själv. Från första början den inte svart/grå utan brun/svart.
SÅ TA OCH GÖR EGNA BLOGG BAKGRUNDER ISTÄLLET FÖR ATT SNO ANDRAS!

nog om det...
Blir ingen skola för mig idag heller. Min näsa bara rinner, fast hostan börjar bli lite bättre. Eftersom jag är hemma helt själv idag så ska jag börja packa lite nu. Det mesta ligger redan upplagt på sängen, måste hämta lite saker som är där nere också. Känns som jag kommer glömma något. Men mamma har nog koll på det mesta får vi hoppas på. Så imorgon åker jag, är faktist nervös. Hahah,, och pappa skrämde upp mig igår att det inte är bra att flyga när man är "förkyld" för man får lättare lock för öronen. Men jag får lösa det där med lite tuggummi eller något anant knep. Kan inte fatta att imorgon är jag i TURKIET. Gaaaash!


hittade en otrolig söt bild på leo när han va runt ett halv år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0