gymnasium mässan snart

mer bilder från fridrottsdagen hittat ni hos mari. Här har ni länken.

Nu sitter jag och gör mig lite i ordning till mässan. Har precis duschat så måste väl fixa mig lite. Sen åker jag och pappa och hämtar moa och hennes mamma. Ska bli intressant och gå runt och kollar lite. Ska även träffa faster som är där nere och jobbar. Imorgon kommer min saknade sara hem, gud vad jag längtar♥
Måste plugga lite när jag kommer hem också, har spanska prov på fredag och jag har pluggat hm..inge så mycket. Måste hitta lite kläder som jag ska ha på mig också.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej! Vilken av mina prickiga outfits gillar du bäst? Har du något speciellt som du älskar att shoppa och ha på dig? Något du dras till i butikerna? Kanske prickar? Ränder? Svart? Rött? Skinn? Det kan vara vad som helst! Vore skoj att få veta!



Ha en underbar kväll!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

2010-09-28 @ 16:47:07
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0