hej blåsor.

kom hem för ett tag sen efter en bra tag ute på inlines med emelie. Va skönt att bara vara ute och åka runt lite och prata. Måste ha sätt lite konsigt ut när vi åkte förbi varje hus typ 5gånger (eftersom det bara finns 3gator i sannahed). Fick inga brutna ben men fick blåsor. AJ säger jag bara!
Nu sitter jag och kolla svenska new york fruar, HERREGUD SÄGER JAG BARA, hur blåsta är dom inte!?
- ska du hämta din pradaväska? , är det normalt att säga så till sin hund? skulle inte tro det.
Men det är roligt att kolla på faktiskt. Måste få tag på mathias om morgondagen, men såklart så ska han inte svara på mina sms. Mhm, PROBLEM!
Men ska ta och börja fixa för morgondagen snart tror jag.

fyfan

saknar dig gubben♥


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: okej:)



vad ska du göra imorgon då?

/shoppaholly

2010-09-27 @ 23:29:24
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0