hej, jag mår dålig!

ja det gör jag verkligen. Min hals har börjar göra ont igen som jag vet inte vad. Har inte blivit något bättre. Funderar på att sova nu ett tag. När jag vaknar ska jag äta frukt och ta lite mediciner, låter som om jag missbrukar det där med att ta mediciner, men nej, det gör jag verkligen inte. Jag tar bara det jag ska ta.
Det suger att jag blivit sjuk såhär när jag ska åka iväg om 3dagar till turkiet. Skolan på måndag ser ut som om jag får skippa om jag ska vara ärlig. Orkar inte göra nått längre. Min mamma har verkligen gjort allt för att jag ska bli frisk. Fått massa mediciner av henne, gjort mat, fixat smoothie osv. TACK ♥

Ikväll finns jag på mobilen. Ska försöka blogga senare ikv också, så klicka in sen!



Kommentarer
Postat av: Mestvisat.se

Hur populär är din blogg? Gå med på mestvisat.se och se hur din blogg står sig mot andra bloggar. Gratis förstås, och allt du behöver göra är att lägga in en kodsnutt på din blogg.

2010-09-04 @ 21:51:25
URL: http://mestvisat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0