HEJDÅ SVERIGE, HEJ TURKIET!

Klockan är lite över 8 och NU är precis allt packat. Resväskan är full med saker, inte bra. Jag som hade tänkt handla lite där nere också. Men som tur har jag bara 3kg i handbagage, så det löser sig ska ni se. Mamma står och kokar gröt(sista svenska frukosten). Moa kommer hit bara om ett litet tag.
Vid 9 åker vi till flygplatsen i örebro. Runt 10:40 lyfter planet!
Så om några timmar ligger jag nere i turkiet och gottar mig med massa godsaker och solar. Känns förjävla bra faktist.  Jag är fortfarande sjuk men det skiter jag i nu. Alla får skratta åt min röst om det är de dom vill, för jag bryr mig inte. Nu ska jag bara ta det lugnt 1 vecka, sola, bada, dricka massa drinkar, shoppa, bowla(fanns på hotellet) osv. 
Kommer såklart sakna dom flesta här hemma också♥
Ska försöka att blogga från turkiet också, så kolla bloggen lite då och då, vem vet. Jag kanske skriver ett litet inlägg någon dag. Kommer skicka några sms också, men bara till typ sara, sandra & pappa o kanske nån mer. Annars kommer det kosta jätte mycket och det har jag inte råd med, haha. Vad ska jag skriva mer?
Ska försöka  att inte bli så brun, men det är väl ingen risk det. Det va runt 30° bara, så ja.
just ja. Bara så ni vet så kommer jag ta massa kort så dom kommer in på bloggen/facebook när jag kommer hem.

SARA&SANDRA - Lova att skriva lite maila lr skicka privat på facebook om sånt som händer här hemma. Kommer sakna er enormt mycket, hoppas ni vet det. Ta hand om er nu! kanske hittar något fint där nere, så en present kanske ni kan räkna med. Älskar er

// michaela


Kommentarer
Postat av: ♥ Viki ♥

Sv; Ja :)

Allt bra med dig sötis? <3

2010-09-09 @ 17:22:38
URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Postat av: elin

ta chansen och var med i min tävling där man kan vinna ett unikt armband, allt du behöver göra är att motivera varför just du ska vinna, lycka till! :) http://thedarkbeauty.blogg.se/2010/september/vinn-ett-armband.html

2010-09-13 @ 21:07:06
URL: http://thedarkbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0