jag älskar hostmedicin!

ja, övertexten säger väl allt. Hostmedicin som smakar laktris, är väl iallafall det bästa som finns för tillfället. Eftersom jag inte ätit godis på 9månader nu så är väl det de närmaste jag kommer komma godis. Sitter och kollar djävulen pär prada med mamma just nu. Det är reklam så passade på att skriva lite snabbt här. Har tagit alla mina "mediciner" för idag. Imorgon väntar ännu en dags lidande av äcklig medicin. Kommer inte vara frisk när jag åker till turkiet, det vet jag. Men får göra det bästa av läget. Min hals är upp och ner, ibland för det ont, ibland inte. Men nu hinner jag inte skriva mer. Reklamen är säkert slut för länge sen!

en bild från hotellet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0