JAG BÖRJAR BLI BÄTTRE!

ja gott folk, ni läste rätt. Min hals gör inte alls ont och det har den inte gjort på hela dagen. Dilemmat är bara att jag hostar som jag vet inte vad och är snorig. Men det kan jag faktist leva med. Bara inte min hals börjar göra så himla ont igen så är det lugnt. Just nu sitter jag och laddar ner lite låtar till mobilen som ska med till turkiet. Eftersom moa inte är så duktigt på sånt så fick jag äran att fixa massa låtar, låter bra. Just nu ligger det massor med kläder på min säng, men kan inte ta med mig så mycket känner jag. Man använder inte allt! Men jag tar alltid med mig för mycket och då menar jag FÖR mycket. Hahah.
För bara några dagar sen va jag inte alls taggad på att åka till turkiet om jag ska vara ärlig, men nu när jag börjar bli bra då jävlar (ursäka mitt ordspråk) , gaaash, längtar!


tisdag 10:41 , HEJDÅ SVERIGE


tog en ur gullig bild på sandras katt

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Yes det är bra!:D Sj? Kram

2010-09-05 @ 16:20:52
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: Härligt :)



haft en fin dag?

/shoppaholly

2010-09-05 @ 17:08:57
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0