JÄVLA HALS!

andra gången jag skriver det här nu!
Va hos doktorn förut. Tydligen så va det inget större fel på min hals, hade bara någe virus i kroppen som gjorde att jag mår skit. Fick ingen medicin eller något mot det. Hon sa att det inte hjälpte utan att jag ska låta naturen ha sån gång, ne men ni fattar? Så det kan ta upp till 3 fucking veckor innan jag blir helt frisk. Tack doktorn för hjälpen, verkligen!

Sen åkte jag och mamma till marieberg för att inhandla lite saker till turkiet. Växlade pengar, gjorde en ny hemnyckel till mig(jätte söt), fick en skjorta av mamma, TACK MAMMA♥  osv. Nu sitter jag iallafall här helt död efter turen på marieberg. Ont i hela kroppen, svårt att andas o annat skit. Kan knappt gå innan jag börjar andas tungt, härligt. Nu ska jag ta och dricka upp min varma kopp mjölk sen kolla film och dööööö i sängen. Sova tidigt ska jag också göra!¨


God mat på marieberg


min söta nyckel jag fick idag            växlade pengar
 


Kommentarer
Postat av: oliver

jävla wannabe jag har också en sån :o haha

2010-09-03 @ 17:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0