KEBAB!

efter 1 veckas svullande så kan jag inte få nog. Snart kommer en god KEBABRULLE hem till mig. Gaash vad gott. Ska ta och sätta mig i soffan och kolla film med familjen o äta den hade jag tänkt. Ingen skola för mig imorgon så ska väl sova ut, kan behövas. Är jätte pigg nu faktist, tror febern har lugnat sig, lr det kanske beror på alvedonen.
Ska försöka bli frisk så fort som möjligt. Saknar alla i skolan o ja allt!
Massa människor jag inte träfffat på år och dar känns det som.


HITTADE EN OTROLIGT GAMMAL BILD PÅ MIG O GASTON.
kräftskiva som ni ser.
Kolla mina snygga tänder, inte undra på att jag har tandställning.

Kommentarer
Postat av: frida

VÄLKOMMEN HEM SÖTNOS!!! :D <3

2010-09-14 @ 20:48:13
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0