live high - jason mraz

Godkväll kanske man ska säga. Nu har jag hunnit med en hel del sen sist jag skrev. Var bla ute och gick med sara förut. Såklart så ska det gå så himla bra för mig och "palla" äpplen. Först hoppar jag (når inte äpplet tråkigt nog) och sen när jag väl ska landa så ramlar jag fel med foten. Inte direkt det skönaste faktist. Sen när jag väl ser ett fint äpple i trädet så ska jag hoppa igen och ta ner det. Men då jävlar ska äpplet ramla rakt i huvudet på mig.
LYCKAD TJEJ!
Nog om äppel "historien". Har även suttit och kollat tv en stund, det är inte ofta jag gör det. Vet inte varför?
Sen har jag duschat och nu sitter jag här helt trött och slö. Vill hellst bara sova, men jag har ett so arbete att göra klar. Men "tyvär" så är allt sparat på min andra data så det blir inget jobbande ikväll. Imorgon ska jag jobba arlset av mig istället.


TAKE ME BACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0