och jag är igång..

...med att packa. Det känns riktigt bra om jag ska säga det. 2 dagar kvar! Bikinin är ner packad likaså solglasögonen. Känns omöjligt att hitta allt i den röran jag har på rummet, men med lite våld så ska det nog gå. Nu får vi bara hoppas att INTE det onda i halsen kommer tillbaka och att min snoriga näsa blir bra. Måste föra över alla bilder från mobilen till datan också, kommer nog ta ganska många bilder där nere. Efter jag vart sjuk hela veckan så är jag faktist värd att få åka bort och bara ta det lugnt, visst?
Nu ska jag leta reda på lite linnen, short osv. Sen ta en dusch och ta det lugnt ett tag.



SPANIEN 2010


Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :) hur är det?

2010-09-05 @ 14:04:03
URL: http://nattstad.se/mmautildah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0