packar packar packar

Nu TROR ja jag fått med mig det mesta. Ska bara hämta skor o lite hårsaker sen är jag i stort sett klar. Är helt slut, orkar inte med nånting. Kanske beror på att jag är sjuk?
Moa och jag sitter och diskuterar saker vi ska köpa där nere, det tar aldrig slut. Hahaha.
Får väl se vad man får med sig hem. Nu vill jag bara ner i soffan och kolla tv och äta. Är hungrig, trött, snorig..så jah. Ska lägga mig tidigt idag tror jag så jag orkar sitta på ett plan i 5h och plugga. Låter kul vah?

Ska försöka blogga lite nere i turkiet!


Åter lite bilder från hotellet!

Kommentarer
Postat av: ♥ Viki ♥

Sv; jo det är bra:) Ska plugga, så det är de enda som gör mig uttråkad :/

Med dig då, är allt bra? :) <3

2010-09-06 @ 19:27:46
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0