problem problem...

ja. Alla har vi våra små och stora problem, right?
Och ibland kan man inte göra något åt det, fast man egentligen vill. Att få ändra på några små saker som skulle kunna förändra så mycket. Men gjort är gjort. Det bästa är nog att bara glömma "det".


NU sitter jag nere i mitt underbara lilla rum i källaren och försöker att komma på något att göra. Tänkte ladda ner ett träningsprogram men när man väl behöver tanka ner något så ska datan lagga sönder. Det är ju typiskt.
Får väl ta och träna lite själv, men då blir det gamla vanligt. Mage, armar osv. Sandra håller på med sitt "zumba" och det verkar..hm..bra. Kanske ska pröva det. Nu är det inte så här att jag vill gå ner i vikt och se ut som en modell. Utan jag vill träna för att må bra. Nog om det. Ska träna lite nu sen duscha och åter kolla film.

kan inte vara någe kul att läsa min blogg idag. Har faktiskt inte gjort något speciellt. Lägger ut lite bilder på minnen sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0