SOCIALDEMOKRATERNA!

ja, det är det ända jag kan tänka på just nu. Socialdemokraterna hit, socialdemokraterna dit.
Herregud, sitter och skriver ett arbete om dom just nu. Har precis skrivit lite om deras s.k.a "bakgrund" och nu går jag över till andra saker. Kan faktist inte berätta allt jag skriver om för jag har klasskamrater som läser och vem vet, dom kanske kopierar mig? haha, inte för jag tror det, men vem vet.
Det är inte okej att sitta i köket och skriva arbeten, man bara går i kylskåpet och koillar efter go saker, känner ni igen er? Skulle inte förvåna mig om ni gjorde det. Det vart mycket politik i det här inlägget känner jag, men det är vad jag tänker på just nu. Vädret ser ut att bli dåligare nu faktist, inte bra, jag som ska ut och gå senare.
Vi håller tummarna på att det blir bättre. Nu ska jag väl hämta lite glass, usp.


BARA FÖR JAG HAR VÄRLDEN BÄSTA GRANNE♥

Kommentarer
Postat av: Matilda sandén

Vilken fin blogg du har, ska vi följa varandra på bloglovin? =)

2010-09-19 @ 15:00:52
URL: http://matildasanden.se/blog
Postat av: mari

jag är faktiskt redan klar och jag har också skrivit om socialdemokraterna hhaa! :)

2010-09-19 @ 16:28:19
URL: http://marilapintaival.blogg.se/
Postat av: Celia

Och jag rösta på S :D

2010-09-19 @ 17:12:58
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: julia

2010-09-19 @ 17:42:46
Postat av: julia

är det sara eller moa som är din granne? :D

2010-09-19 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0