TODAY

Jag har vart riktigt dålig på det här med uppdatering nu känner jag, min statistik fortsätter som normalt och jag uppdaterar ingenting. Hmh..
Idag har jag spenderar dagen i örebro med moa. Var inne på den nya affären nwe yorker som öppnade idag, helt kär i stället. Mycket snygg! Fick med mig ett linne hem och en tröja. (bilder kommer antagligen i slutet av veckan). Sen åt vi på mira (?) och tog en glass på stortorget lite senare. Vädret är ju kanon så det är knappt jag vill sitta inne. Har trott att jag vart förkyld nu i flera dager men visade sig att det är allergin som har blommat ut. Kan ju knappt andas med näsan längre. Igår så var vi och fiskade och senare på kvällen så satt vi hem,ma hos sandra och pratade. Men nu hör jag MASSOR av moppar som åker ner mot sjöarna så ska väl ta och börja fixa mig och sen ta min cykel och börja cykla ner mot söderhavet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0