torsdag 15:01

Slöheten som uppkommer när man har sommarlov längre än alla andra är inte och leka med, jag är trött hela tiden. Spenderar mina dagar i soffan med massa gossip girl avsnitt. Äter godis i mängder,dricker dricka,äter bara massa onyttigt. Hmh, börjar ett nytt liv på söndag när skolan drar igång. Juste, nästa vecka börjar jag jobba också, eller ja! ska jobba 1 gång i veckan, tjänar inte mycket men det är alltid något. Hittade ett par skor igår på marieberg när jag var där med amanda, gaash! Spara pengar säger jag bara!
Nu ska jag gå och koka upp vatten så man kan dricka lite vatten senare idag. Eftersom vårat vatten i lilla sannahed är något fel på så kan man inte dricka vatten ur kranen längre, hmh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0