BRA DAG?

Känns som den här bara går utför just nu, sämre än så här kan det väl inte gå.
Dom flesta av skolans program ska "lägga ner" eller ja alla dom flesta programen ska flyttas till andra skolor. Så nästa år går jag inte på wuc längre. Hmh, känns jävligt surt och alla på wuc är lagom förbannade och sura just nu. Får väl se vad som kommer hända. Sen har kvällens planer förstörts med och det regnar och jag är blöt och åh. Men nu ska jag inte klaga mer, även fast jag är en aning förbannad. Gick upp tidigt och spenderade min lediga dag på marieberg och även en sväng fram på stan. Skulle handla julklappar, men så otroligt svårt och handla till folk när dom inte vet vad dom ösnkar sig. Men nu måste jag ringa amanda och försöka fixa upp kvällen lite. Kanske lite idol mys'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0