FREDAG

äntligen är det fredag!
Såg att filip skrivit på han och pontus blogg att han saknade mig (saknar dig med gullet♥)
Ska väl ta och sminka mig lite om ett tag och sen försöka ta mig till kumal på bästa sätt. Ska till sara sen..sen till pontus för att hälsa på han och filip? kanske det. Har ju inte firat filip än!

MOA OM DU LÄSER DET HÄR NERE I USA SÅ SOMNADE JAG IGÅR, SATT UPPE JÄTTE LÄNGE OCH VÄNTADE PÅ DIG MEN SOMNADE UNGEFÄR 10MINUTER INNAN DU SMSADE :(


sandra plockade karlssons ögonbryn idag:


Kommentarer
Postat av: moa

hah åh:( men såg ju ditt sms idag istället så det gjorde ju inte så mycket!:D

saknar dig bästavän!

2011-02-13 @ 00:15:54
URL: http://moaernestam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0