GÅRDAGEN/IDAG

Kom hem till pontus vid 5-6 tiden och spelade lite och pratade osv. Sen åkte jag, pontus och filip och kollade på the tourist inne i örebro. Den va jätte bra hela filmen, men den slutade så jävla dåligt. Vart lite besviken faktiskt. Sen satt vi i örebro ett tag och pratade om allt möjligt och köpte lite mat. Kom hem till pontus igen senare på kvällen då pontus satte sig direkt och lirade cs.(social som vanligt) , jag och filip somnade nästan i sängen medans vi kollade på världens sämsta film. Som tur påminnde pontus mig så att jag inte missade bussen. Somnade nästan direkt när jag kom hem.  TACK FÖR KVÄLLEN!♥

Vaknade 2 idag så har inte gjort så mycket. Hamnade framför tv ett tag och åt frukost förut. Så nu sitter jag här vid datorn och gör ingenting.


har inga bilder på den här datorn så nya bilder kommer in ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0