hmh..

har inte orkar skrivit något idag, har vart upptagen. Igår var vi hos pontus ett tag men sen gick vi hem till adde för att pontus skulle träffa NÅGON i 2h, men hmh..ne så vart det ju inte. Så jag, filip,moa och adde satt och tjockade oss med godis och kollade tv. Juste svängde förbi henke ett tag innan det också. Sen blev det kvällsmacka hemma hos moa och kolla tv. Var helt död när vi låg och kollade tv, sliten tjej. Somnade runt 3-4 tiden. Och idag fick jag mit efter längtade sovmorgon. fast fick göra mat åt moa sen på dagen. Har jag latat mig hela dagen framför tv. Gick till maxi förut och köpte lite godis, tidningar osv till resan imorgon. Men nu hinner jag inte skriva mer ska packa det sista och sen äta med familjen. Åker till pappa ikväll också så får se om jag har tid/hinner skriva något. Lägger väl upp en bild på nya skidjackan om jag har tid osv.

sommarbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0