TEXT

kom hem från sara för ett tag sen. Nu sitter jag här med musik i hörlurarna. Ska snart ner till rummet och packa klart det sista. Men måste passa på och skriva nu medans filip kollar på tv. Imorgon åker vi som sagt. Runt 10-11 tiden så är vi på g. Känns skönt att få åka bort från kumla i några dagar och inte tänka på något. Behöver jag!
Tror att jag och sara kommer sitta mycket uppe i toppstugan och fika, haha vi är små tjockisar. Kommer lägga upp en del bilder imorgon och hela helgen faktiskt. Sara tar med sig systemkameran och jag har mobilen. Sen har vi med oss datorn så vi överlever. Kommer in webb bilder imorgon när vi är på g mot sälen.

haha, trysil för ett antal år sen!!


första gången på en bräda. Sa att jag aldrig mer skulle åka för hade så
jävla ont, men nu krigar jag mig upp på brädan igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0