MARIEBERG NÄSTA!

Gårdagen spenderades med moa,alex och martin inne i örebro. Först tog vi en sväng till marieberg för att kolla runt lite och senare på dagen tog vi bussen in till stan. Käkade på jeansen's, gaaash vad god mat dom har där. Deras kött var ju inte och leka med om man säger så. Fick med mig lite saker hem som jag verkligen behöver. Bilder kommer väl senare idag eller imorgon. Sen tog vi en promenad på 2-3km hem till mkoas pappa och kollade tv och lite annat. Avslutade kvällen först på maestro (?) med sara,sandra och moa, satt där ett tag och pratade lte. Sen cyklade jag och moa till hällabrottet och sov hos mig. Plockade även jordgubbar sent på natten till kvällsmat. Idag har jag inte hunnit gjort så mycket har cyklat tillbaka till kumla och gjort mig iordning. Ska snart till marieberg igen för att köpa en till sak. Måste komma på vad jag ska ha på midsommar också, förslag?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0