TIDEN FLYGER IVÄG, SOMMARLOV

Börjar dagen med lite frukost på sängen och veckorevyn, samtidigt som jag lyssnar på veronica maggios nya album. Kan inte bli bättre! Moa hade tänkt och gå hem till mig så jag har nån timme på mig att fixa lite. Hinner nog duscha och dammsuga lite hemma. Igår var det skolavslutning, började gråta lite inne i kyrkan men gick fort över när alla stod på vagnen efter och skrek som idioter. Gaash, kan inte fatta att grundskolan är över och nu väntar gymnasiumet. Tiden går fort om man säger så! Men nu är det sommarlov och massa underbara minnen ska skapas!!!!!!


mer bilder finns på fb-


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du gå?

2011-06-16 @ 21:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0