2010

förälskade mig i att ta svartvita bilder som ni kanske kommer märka!



Ingen kommentar på håret tack! Firade moa den här dagen kommer jag ihåg.


Början av 2010 insåg jag att den här poosen var riktigt snygg!



klippte lugg, fyfan! aldrig mer


första gången det var så otroligt kallt ute..


JAG SKÄMS, hah. Hur tänkte jag?


tyckte jag var så himla snygg i mina STORA örhängen..


fifa tunering hos pontus har jag för mig..


många kort med moa blev det


mycket ego pic blev det!



första cuppen med yxhult-kumla-sköllersta!
jag o malin på bilden


praoade, hittade en bild där på mig när jag gick där!



DAGEN VI SENT GLÖMMER!



pontus hade modevisning i skolan med mina kläder!


åsa med kumla laget


KLÄPPEN


kollade på fotboll med sara


Valborg


jag färgade håret orange, skulle bli ljusbrunt!



frukost/sommaren kom


hos emelie andersson en dag


älskade o städa rummet


grillade en hel del nere i brotten i hällabrottet


åkte till spanien med familjen


skolavslutningen i 8an

 9orna som slutade


grillade nere i hästhagsbrottet



MER KOMMER NÅGON ANNAN DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0