TEMA I KILSBERGEN

Eftersom jag ligger sjuk nu efter 4 dagar uppe i kilsbergen så kanske jag ska ta och berätta för dom som vill veta vad vi gjorde där.
Började med att samlas och köra massa lekar så man lärde sig namnen på alla som var där. Vi hann med massa att göra där om man säger så, lärde känna sjukt mycket folk och även fasat vi är 43 i klassen känns som vi redan är en stor familj, ser fram i mot dom 3 kommande åren. Dag två började vi med att gå upp 7, eftersom det var den enda dagen vi hade sovmorgon. Sen var vi ute och pratade i skogen med små grupper om massa intressant, på kvällen var det nån mörkervandrig. Självklart skulle 2orna skrämma oss, och ja dom lyckades jätte bra om man säger så. När jag blir sådär förbannat rädd så börjar jag skrika allt jag kommer på, vart en hel del fula saker. Kom hem ganska sent på natten så det var bara och lägga sig direkt för nästa dag så var det uppstigning 6 på morgonen, fast vaknade tidigaer för lena hade larmet på som började vid 5 på morgonen. haha!
Ja, vad gjorde vi dag 3? hmh..tror det var då vi hade olika stationer för att lära känna varandra ännu bättre och sen poker på kvällen. Sista dagen vandrade vi 1mil i en skog vi inte vart i förut, fick en karta och en kompass sen var det bara och gå. Tror vi var den enda gruppen som inte gick vilse, starkt jobbat!
Finns nog inte så mycket mer och säga än att jag trivs jätte bra än så längre, längtar tills på måndag då skolan börjar på "riktigt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0