SÖNDAG

I fredags spenderade jag kvällen hos marcus med några och tog det mest lugnt. Nu sitter jag här 2dagar senare med plugg högen framför mig och känner mig allmänt stressad. Har massa den här sista veckan innan lovet, men bara och försöka kämpa på. Sitter med psykolgi boken framför mig och ett tal som jag ska hålla på tisdag. Och som den vanliga turen som jag brukar ha så drar jag "nitlotten" så jag kommer få börja hålla min redovisning. Känns som det bara är jag i hela klassen som inte har någon erfarenhet att hålla tal, brukar alltid börja stamma, men ska säkert gå bra. Hoppas bara att de inte bara jag som är nervös. Nu ska jag återgå till pluggandet och sen ta mig ett bad innan jag intar soffläge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0