TORSDAG - PINSAMT

Efter 2 lektioner och en himla mycket åkande av både buss och tåg så är jag hemma. Efter skolan tog jag mig i kragen och åkte och lämnade in både CV och personligt brev till en restaurang för att söka jobb, nu är det bara att hoppas på det bästa. DOCK så gjorde jag bort mig ganska brutalt...
Fick för mig att det var en tjej som ägde restaurangen så gick in och frågade efter "henne" men det visade sig vara en kille, var ett "utländskt namn" så var lite svårt att skilja på om det var en tjej eller kille. Det pinsammaste var nog att ägarens fru satt bakom mig och var delägare i företaget, så känns lite som min chans rök där!
Men får hoppas på det bästa. Nu ska jag plugga spanska och packa lite inför morgondagen då vi ska till G-vik med klassen på idrotten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0