VARFÖR HAR JAG LIMMAT MITT HUVUD?

För er som är nyfikna på varför jag fått limmat huvudet så ska jag göra en lång historia kort!
Jag gick i 4-5an och ville vara lite frän framför killarna när vi hoppade höjdhopp. Så vi satte ett gummiband som gick sicksack mellan stolparna sen skulle vi hoppa igenom. Klarade det flera gånger tills jag jag skulle ge mig på det "hålet" högst upp...
Kom emot repet med ena foten så ena stolpen hamnade i mitt bakhuvud och andra på mitt finger.
 Fattade inte riktigt vad som hände utan hade bara ont i huvudet så gick iväg och drack vatten.
Kände mig ännu yrare inne på toan så kände i bakhuvudet och kollade på handen..insåg då att det rann blod från handen och huvudet!
HATAR verkligen blod så började skrika som en idiot tills lärarna kom och vi åkte till akuten.
Jag trodde att jag skulle få sy, men istället LIMMADE dom bakhuvudet och sen flätade ihop mitt hår över.
Fick gå med bandage en vecka ungefär, såg ut som en zombie.
Efter 1 månad (tror jag) klippte frisören bort min fläta vilket gjorde att jag hade kortare hår i nacken.
Nu har håret växt ut och jag har ett stort ärr, en lång historira ganska kort!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh :( minns vad rädd jag blev när det hände! :(

2013-03-15 @ 10:50:49
URL: http://daahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0